110305

Hejsan!
Har inte orkat skrivit på ett tag som ni nog märkt, har knappt haft tid eller ork, eller jo tid har jag väl haft men den tiden läggs på annat än bloggen. Har åkt på förkylning också, har haft ont i halsen i några dagar och idag när jag vaknade så var jag alldeles täppt i huvet.. drygt, är orolig att Theodor ska bli smittad, men jag hoppas verkligen att han klarar sig undan de eftersom att han är lite skyddad av amningen iaf..

Igår var vi till Hudik, jag, skrutten, Robin, mamma och Oliver för Oliver skulle till doktorn så vi följde med också för mamma som fått körkort förra veckan vela inte köra så långt än så Robin fick köra, sen gick vi en runda på stan och kikade och shoppade lite småsaker :) jag hittade ett par svarta jeans med skinn på Gina.
Och lilleman fick en body och en rolling stones t-shirt.

tog en bild från internet, för orkar inte knäppa nån bild.
99 kr på rean iaf!

Sen igår på kvällen så kom Emma och hälsade på och träffade lilleman för första gången :) dock så sov han nästan hela kvällen, men vart iaf lite vakentid för att skratta, leka, jollra, gnälla och äta ;p hah.


min fina prins!


snodde två bilder av Emma :)



Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, på den översta bilden är han jättelik Nova-Lee! :)

2011-03-06 @ 07:56:09
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag var liksom inte ens speciellt förtjust i choklad förut men nu känns det som jag bara MÅSTE ha choklad hela tiden! Men jag ska försöka hålla igen lite för Minnas skull, verkar vara vanligt att dom får ont i magen av det.. :)

2011-03-06 @ 09:44:50
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: RebeckaJ

Jag ska med syrran när hon ska operera sig då :S men kommer mer än gärna nu någon dag iveckan och mer än bara en dag :)) <3 LOVE!

2011-03-07 @ 15:41:39
URL: http://therworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0