110102

GOTT NYTT ÅR PÅ ER VÄNNER! :)
Jättedålig uppdatering, jag vet.. Men har en liten kille som haft ont i magen sen julafton tills typ i torsdags.. Så han har varit superkinkig och bara velat ligga tätt intill en och vara nära hela tiden. Har försökt skrivit flera dagar då han äntligen somnat, men fått kastat i utkast varje gång för han bara vaknar och har vart ledsen.. Jag misstänker att de berodde på att jag ätit lite för mycket choklad och så under jul, och har inte ätit de på några dagar nu och han har inte ont längre, så de är nog de och har även köpt magdroppar åt han som han får nu varje dag, men hon trodde på BVC också att de berodde på chokladen, så jag får helt enkelt låta bli chokladen, hur de nu ska gå..?
menmen, vad gör man inte för att sin lilla prins ska må bra? :) kanske är lika bra för mig också utan choklad ;p hah.

Inatt/imorse somnade han inte föräns klockan 5 och ingenting dög, varken nappen eller bröstet, fick ligga och gunga honom i famnen som en tok ett x antal timmmar och till slut så somnade han och sov enda tills 12.30 idag. Så lite sömn har vi fått iaf som tur är :)

Har äntligen gått ner till min riktiga vikt nu som jag vägde innan jag vart gravid, eller de var några dagar sen, så jag kanske har gått ner ännu mer nu, men de hoppas jag inte. Längtar iaf tills jag får börja träna magen och så igen, hatar verkligen min kropp just nu, mår illa när jag ser mig själv för magen är full av massa bristningar..
Och jag kommer ju inte visa mig i sommar utan tröja om de inte försvinner nånting kan jag ju säga..
Någon som vet någon bra creme man kan smörja bristningar med för att de ska minska lite iaf?

Idag fyller Theodor 3 veckor, helt sjukt vad tiden går fort.. Snart en månad sen han kom till världen och jag kan verkligen inte tänka mig eller se ett liv utan honom.
Vi är verkligen världens stoltaste och lyckligaste som har fått världens bästa och finaste son! :)









Nu är de dags för blöjbyte efter "kvällsmiddan" innan lillskrutten blir förbannad! :P


(skrev lite på inlägget tidigare på eftermiddan idag, men var tvungen att kasta i utkast som vanligt när han vaknade.. Så publicerar de nu istället :)


Kommentarer
Postat av: emma

ska finnas en bra creme på kicks tror jag :)

2011-01-03 @ 01:17:56
URL: http://emmalindroths.blogg.se/
Postat av: Emmy- Mamma till Jack o gravid med nr 2



Åh va fin han är! Magen är ett jäkla helvete där i början. Kan bara trösta med att det blir bättre med tiden.



Om du hittar en creme som funkar så får du gärna tipsa, usch va bristningar jag har fått :(



2011-01-03 @ 11:36:26
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: emma

ja, ta och gör det :)

jag kommer förbi här någon dag, har jobbat en hel del, men nu är jag ledig resten av lovet förutom på torsdag :)

2011-01-03 @ 21:03:05
URL: http://emmalindroths.blogg.se/
Postat av: Martina

Vad fin eran lilla kille är:) kan också trösta dig med att dom bleks av sig själv:) mina på magen syns bara pytte lite idag om man kollar noga:) fast jag vet att det är drygt att vänta på resultat:)

2011-01-04 @ 12:01:56
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Erica

micahs.se hade skrivit något om någon kräm hon använde till sina bristningar

2011-01-05 @ 21:36:23
URL: http://surpricebox.com
Postat av: Malin & Prinsessan

Tack vännen! Äntligen kom min lilla också <3



Vad stor han har blivit! Tänk vad tre veckor kan springa iväg :)



Kram!

2011-01-08 @ 18:38:14
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0