STÄDAT!

Har nyss städat hela Robins rum (duktig och underbar som jag är;), är helt slut i ryggen nu, men de var iaf värt det! tror jag.. Skönt att slippa allt damm i typ, 2-3 dagar iaf.. :P haha. Men inte de lättaste att dammsuga under sängen och böja och resa sig med sammandragningar om vart annat, så jag tror jag skippar promenaden idag och tar den imorrn om vädret tillåter istället.
Och istället så ska jag slappa en stund nu framför datorn, och sen sätta igång med pluggningen efter maten, för orkar inte skjuta på de som vanligt mot kvällen innan man ska sova.. Så tänkte ta och vara duktig för en gångs skull och läsa lite tidigare och längre idag istället
(Y) :)
Jag idag! Riktigt söndags-face, utan smink och allt!
första ansiktsbilden på kanske ett halvår eller nå..
Jaa nu kan ni ju själva se hur rund jag blivit i ansiktet sen jag vart gravid om ni kollar på de här inlägget..
Men somsagt, jag är gravid och de är "bara" ca 48 dagar kvar nu! ;) hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulleplutt :)

2010-10-11 @ 14:20:05
Postat av: vican

Hur går det med silvershampot blir det ljusare :)?

2010-10-11 @ 15:01:55
URL: http://vimzzzig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0