BABYSHOPPING!

Kom hem för en stund sen, har vart på barnenshus, lindex och coop en sväng. Köpte nappflaska, fleecefilt, nagelvårdsset och varmare mössa till lilla plupp. Har även nyss ätit subway så är alldeles bortdomnad i hela munnen, var gaaaanska starkt, så jag hoppas de sätter fart på den lilla i magen så den bestämmer sig för att kika ut nån gång :) hah.


Så svårt med dessa nappflaskor, är verkligen en hel djungel, men köpte en från NUK med plattad napp.
Fick bli en liten "nallemössa" från lindex också som passar till overallen vi har. Hoppas den är varm nu i vinter, kom på att den där "Älskling-mössan" som jag köpte tidigare kanske inte blir så varm nu precis. Så den får väl användas mot våren istället.

Ska snart till Robins farmor och låtsas farfar och fika och fira han som fyllt år.
Sen ikväll blir de Idolkik som vanligt, och jag hoppas verkligen inte att Olle åker.
Tycker svenska folket kan sluta rösta på Minnah och Linnea, uuscha
(om jag får säga vad jag tycker då, hehe..)

Kommentarer
Postat av: Therese

Dom där mössorna är ju så söta, med öron :) Och jag håller absolut med om nappflaskdjungeln.. Jag avvaktar ett tag till tror jag.

2010-11-26 @ 19:12:34
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: malin

Kul att köpa en massa prylar.



Jag köpte nappflaska på apoteket, från Mam. Den har en botten som man skruvar loss, ska vara lättare att diska enligt släktingar =)

2010-11-26 @ 20:10:20
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Erica

Ja håller med dig att Linnea skulle ut.. Men fina grejer du har shoppat till din lille :) Så du går över tiden? När tror du att den lille kommer? blir det en tjej eller kille? själv vill ja ha en men älskling vill vänta :/ vi är 27(han blir de på nyårsafton) och 24 år gamla.. kommit på något namn? Grattis till lägenheten.. själv håller vi på att sälja huset men de går trögt... Lycka till



Kram Erica

2010-11-27 @ 00:09:13
URL: http://surpricebox.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0