101130

Godmorgon!
Är uppe med tuppen idag (nästan), ska till bm kl. 10. Har nyss gjort mig halvt iordning, ska platta håret bara och leta nå kläder och sen äta frukost.
BF+3 idag, och inte en minsta lilla kännelse alls på att någon bebis närmar sig.. Får se vad bm säger, men hon ska väl göra vanliga rutinkollen och antagligen så får jag en tid till hudik nästa vecka (!) istället.. drygt, jag hoppas de börjar hända saker snart, dagarna går så sjukt sakta så de är inte sant ju.

Ne nu ska jag ta och platta håret och så.
Hörs sen!


Pigg tjej, (bjuder på påsarna under ögonen). hah.


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Förstår att det är drygt för dig, men varje dag är en dag närmre nu :)

Vart bor du nånstans? Om du ska till BM i Hudik? Tänkte om det är i närheten av mig :)

2010-11-30 @ 12:02:16
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 30

Kan tänka mig att tiden går långsamt nu när man bara går och väntar...!

2010-11-30 @ 17:54:09
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0