100728

Sitter hemma i Ljusne nu och väntar på att mamma ska bli klar med maten och att mormor o morfar ska komma hit en sväng med virke till bygge till min lillebrors rum och fika en sväng. Har inte uppdaterat på några dagar igen för har inte haft nå tid, eller knappt tillgång till dator, sitter vid mammas lilla mini bärbara. Fungerar inte med trådlöst på min här.
Var iaf till Valbo och Gävle igår och shoppade, och träffa mammas man som jobbar borta i Gävle under veckorna och var ut och åt och gick en sväng på stan. Jag köpte mig en massa nya kläder iaf, är ganska så behövligt nu när jag växt ur de mesta jag har. Vägde mig idag och den här månaden så har de satt fart minnsan, var hos barnmorskan den 5/7 och då vägde jag 56 och nu väger jag 59.. haha. Men tur jag är gravid så jag kan skylla på de, annars så hade jag börjat grina typ :P haha.

Får se om jag skriver nån rad lite senare när jag kommit hem till Robin, så kan jag visa vad jag köpte ígår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0