101223

Hejsan! :)
Sitter i sängen och gosar med lilleman och kollar på bingolotto. Idag har vi handlat julklappar i sista sekund nu mitt i all julstök, och lilleman var med han också, superduktig var han och gnällde inte en endaste gång föräns vi kom ut till bilen då han vart lite hungrig :)
Jag och älskling köpte våra julklappar till varann tillsammans idag så vi fick välja själv vad vi vela ha.
Älskling hittade ett par jeans på en gång, och jag visste inte vad jag vela ha, vela ha nån snygg tröja nu till jul/nyår, men hittade ingen.. Så fick ett par jeans jag med, ett par Crocker Pep, kan ju äntligen ha min gamla storlek på jeans som jag hade innan jag vart gravid :) så skönt!
Ikväll så ska jag äntligen färga håret, har inte vågat gjort de tidigare för de vart så slitet sen jag slingade de sist.. iochförsig så är de fortfarande slitet och jag är rädd att de kommer gå av massa mer igen.. men jag är så himla trött på att vara ljus och de är alldeles för guld i topparna och bara ljust i luggen nu för slingorna typ försvunnit..
Så ikväll så ska jag färga tillbaka till mörkblond/ljusbrun som jag hade innan jag använde kamomillschampot och slingade.
Får se hur mitt hår kommer se ut efteråt, om jag ens får nå hår kvar på huvet vill säga :P haha.

I måndags så var vi till BVC med Theodor, och de visade sig att han minnsan får i sig mat så de räcker och blir över ;) hela 400 gram hade han gått upp på 6 dagar efter att vi kommit hem från BB ;p haha.
Lite över 100 gram är normalt att gå upp i veckan för en bebis :P
Men de är ju tur att han får i sig mat och mår bra och är glad iaf :)

Längtar tills imorgon, första julafton tillsammans med vår älskade lillprins! :) mysigt!


goplutten mammas!



GOD JUL VÄNNER! :)



Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

God Jul vännen!!!!

Kramar!

2010-12-24 @ 10:51:41
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Ida- Mamma till Jouline♥♥♥

Gud så söt han är =) Åh duktig kille =)

Min tös går så sakteliga upp hon har fått mjölkallergi så hon har haft det kämpigt med magen och maten =( men nu hoppas vi på att hon rundar på sig.

Kram

2010-12-25 @ 22:17:06
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, absolut ^^ Hihi! Så fort jag fått mina på plats och lärt mig så vill jag lova att jag ska skämma bort dig lite ;) Hihi :D <3

2010-12-26 @ 12:50:03
URL: http://therworld.blogg.se/
Postat av: Emmelist

vilken sötnos :D

2010-12-29 @ 12:44:15
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Linda

oj, bebis var det här :)

Grattis till pojken :)



Han e så sööööt!!

2010-12-29 @ 13:50:50
URL: http://iampregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0