101207

Har nyss ätit och diskat, har ont i ryggen nu (för jag har diskat) så ska bara slappa hela kvällen nu och duscha och så om ett tag. Vaknade vid 12 imorse, var så trött och älskling var hemma så var skönt att sova länge. Idag lossnade iaf hela slemproppen, så den där hinnsvepningen har ju gjort lite framsteg iaf. Får se nu om de händer nå mer, har inte haft nå speciella känningar tycker jag, har vart ute och gått tidigare idag också en bra bit så jag hoppas de vill hända nånting snart iaf.. Bf+10 idag, känns inte såå roligt :/ men skönt ändå nu när vi har ett datum och vet att vi kommer få träffa våran lilla bebis på söndag, senast måndag iaf eftersom jag blir igångsatt då på söndag :)
Men såklart så vill jag ju att de ska hända nå före och av sig själv helst..

Har inte så mycket att skriva egentligen, är så tråkigt eftersom man bara går och väntar hela tiden nu..
får se om jag uppdaterar nå mer sen, ska vila och så nu lite.
puss


Kommentarer
Postat av: vican

det var en envis liten buse som inte vill komma ut hihi :P!

2010-12-07 @ 18:17:53
URL: http://vimzzzig.blogg.se/
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Gravid med nr2!



Hoppas att du slipper igångsättning och att det drar igång snart, jag tror att du har bebis innan helgen!

2010-12-07 @ 18:50:28
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Men vilken bsunge du har i dig! Jag som tittade in här tidigare idag och såg att du inte uppdaterat sen igår. Yes tänkte jag och var helt säker på att du åkt in i natt, men icke då :P



Kram vännnen!

2010-12-07 @ 21:09:53
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0