Har nyss skrivit...

Har nyss skrivit lite om provet i försäljning och service, skrev 6½ st A4 sidor, vilket tog två timmar.. men de sitter då i skallen ganska bra nu. NU iaf, men imorrn de är en annan sak.. men jag hoppas de sitter idå med.. Har iaf en lång håltimme innan provet som jag tänker plugga på imorrn!
Är ju på finfint humör just nu, eftersom att man går sista dagen i skolan imorrn, hur underbart är inte de egentligen? FÖR underbart tycker jag ;p jag hatar helt enkelt skolan, och ser verkligen ingen mening med att gå i den, tyvärr.. menmen, på lovet ska jag fixa nya friska krafter till de nya året och ta tag rejält j'vla mycket i skolan!

nu tänker jag fortsätta med pluggningen, en liiten stund till bara.. sen väntas duschen och sängen!

164 dk!

PUSS ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0