har nyss tittat...

Har nyss tittat på mammas pojkar och duschat och nu sitter jag här.

Hade administrations prov i skolan idag och de gick väl ganska bra, hoppas jag iaf!
Har fått lite motion idag iaf, gick ända från stan till Robin på 9 min, hur jag nu fan lyckades det, det har jag ingen aning om, titta på klockan när jag kom ut från Hemköp och då var hon 11.00 precis, sen när jag kom till Robins gård så var klockan 11.09, jag måste ha sprungit nästan ;o haha. Men de är skönt att gå själv för de går fort iaf när jag får gå i min egna takt ;p
Sen gick jag från Robin tillbaka till skolan igen. Så de vart en liten promenad ändå ;p haha

nu ska jag blåsa håret och så och sen lägga mig, för börjar 07.45 imorrn..

PUSS ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0