TACK VÄRLDENS BÄSTA ÄLSKLING! ♥

Hejsan!
Åkte med lilleman till hans gammelmormor och gammelmorfar på förmiddan idag för älskling skulle till Valbo med sin kompis.
Så har vart där hela dagen och hälsat på. Har bara sovit typ 4,5 timme inatt för Theodor somnade inte föräns vid 4.30 typ och sen vaknade vi vid 8.45, så är supertrött nu, så ikväll blir de nog kväller tidigt, ska bada skrutten innan vi lägger oss så han blir trött och somnar när vi vill (hoppas jag..).

När jag kom hem sen så hade älskling gömt 2 påsar i sängen, visste bara va de va i ena påsen från Gina.
men de fanns även en till påse där, en överraskning :) hihi!
fick ett par jättesnygga svarta skinnstövlar från dinsko och en beige kofta från Gina tricot.
vart så glad! :)
söthjärtat mitt kan han
rätt storlek och allt ;)
hehe.




Kommentarer
Postat av: Linn

Härligt!! Det är alltid roligt med överraskningar! = )

De var jättefina!

2011-01-22 @ 07:02:20
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com
Postat av: Amanda Arrheden

Vad underbart att ni inte glömmer att ta hand om varandra Carro!:) Jag kände nu att jag blev så glad i kroppen när jag såg att han hade ansträngt sig för att göra dig glad! Sånt behövs verkligen, och speciellt när ni precis blivit föräldrar och kanske inte har lika mycket tid för varandra heller. KRAM ifrån Amanda.

2011-01-27 @ 21:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0