110221

Min uppdatering är verkligen inte den bästa, jag vet.. Ska försöka skärpa mig och få ihop minst ett inlägg om dagen.
Men glöm inte att ni kan lägga till mig på bloglovin för att hålla koll på min uppdatering :)

En liten sammanfattning sen sist typ;
I Tisdgs var vi på BVC och vägde och mätte storkillen våran, han väger nu över 6 kg och är nästan 62 cm lång, gått upp över 2 kg och växt nästan 9 cm på 2 månader :) våran stora lillkille!

I Torsdags fick jag besök av efterlängtade Rebecka som kom och hälsade på oss och lilleman, gick en sväng ner på stan och kikade, var dock svinkallt, så gick hem hit igen och kollade på tv och pratade en massa om allt som hänt sen sist vi sågs.

Och i Fredags så åkte jag, älskling, lilleman, lillemans farmor och gammelfarfar ner till Valbo på IKEA och shoppade loss en massa saker till hemmet, hittade en hel del fint, dock inga gardiner, så de ska jag ta och kika på internet efter istället, eller nån annanstans.

I Lördags så fick vi besök av älsklings mamma, pappa, syster och deras kompisar från sthlm som var hos dom över helgen, sen vart de Tacos hemma hos dom på kvällen.

Och igår så började ju bigbrother, dock så har vi inte kanal 11, men Robins pappa gav oss BB-24/7 hela säsongen, så nu sitter jag och följer dom hela dagarna här ;p haha. Vet dock inte riktigt vad jag tycker om deltagarna än, lite kul att en är transvetit och två som är ett par där inne utan att någon vet om de är de ju iaf, hehe.

Och idag har Theodor fått en pappa, heh. Var och fyllde i alla faderskapspapper idag så nu är de äntligen fixat.

gullfis!



Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Vi fyllde i papper förra veckan så Jolie fick sin pappa då, hihi :)

2011-02-21 @ 22:16:42
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: RebeckaJ

Hihi :D Jag och mamma delade på priset för 24/7 på big brother :D Så kollar hela dagarna jag med ;D Gillar vanessa grymt ja Haha :D måste kika tillsammans nån dag, kommer förbi nu någon dag i veckan om det fortfarande går bra så hör jag av mig innan såklart:) ! PUSS vännen <3

2011-02-22 @ 19:28:31
URL: http://therworld.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline♥

Åh han är ju så gudomligt söt eran pojke =)

2011-02-24 @ 09:07:14
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Martina

Han e verkligen dunder super söt eran lilla prins:)

2011-03-02 @ 05:07:48
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer - 17år & ensamstående morsa

jätte gullig blogg du har! :}

2011-03-04 @ 15:16:53
URL: http://sunkissedsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0