110213

Har haft full stuga här idag, först kom Pappa, Karin och småsyrrorna och hälsade på och fikade och hade med sig inflyttningspresent som bestod av en kaffebryggare och 2-månaderspresenter (ett par jeans, två body och 2 par puma-strumpor) till lilleman och
alla hjärtandags presenter :)
Sen kom Robin's farmor och hennes man, och sen Mamma, Tommy och småbrorsorna och mormor och morfar :) Och mamma hade med sig alla hjärtandags-tårtor som hon bakat och en hjärtljusstake och nalle :) Och för en stund sen kom svärmor och fikade en snabbis. Så här har de vart full rulle idag, kul med massa främmande!
Och Theodor har även sovit ovanligt mycket idag också, även jag somnade en stund nu ikväll efter att jag tittat på lite Nalle Puh med lilleman :) mys!



Ska snart ta och duscha/bada med skrutten när han vaknat innan vi ska lägga oss för natten sen och även kolla på nästa veckas avsnitt av Solsidan ;) heh.
Har duschat han två kvällar i rad nu med oss och de är så mysigt för han älskar verkligen det, blir alldeles lugn och glad och sover jättebra hela natten sen :) *peppar peppar* ;P
Och igår efter vi badat klart honom så tog jag över badbaljan hans och pressade ner mig i ;) haha, behövdes typ 2 dl innan de vart översvämning ;) heh, men skönt var det!

Ne nu ska jag plocka undan lite kläder och sånt som ligger över hela sovrumsgolvet och så innan gofisen vaknar!

nattinatti vänner!


Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Åh vad mycket fina bilder! Ser ut som en toppendag :)

2011-02-15 @ 11:36:15
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Danne

Ser ut som ni har haft en toppendag :) Och eran prins han växer så det sprakar.. :) själv håller vi på och packar ner huset för fullt vi har fått lägenhet i ängelholm 1a april så vi flyttar då :D Och huset lämnas över den 15e i ekeby :d så det kommer bli så skönt att ha fasta avgifter varje månad :D Och sen ska vi börja med bebisverkstad :) hoppas allt är bra med dig :d kramar

2011-02-16 @ 09:15:53
URL: http://surpricebox.com
Postat av: RebeckaJ

Hihi ^^<3 Ja deet gör jag mer än gärna, har nyligen fyllt på mobilen också så det tycker jag låter som en bra idé, hör av mig till veckan PUSS vännen <3

2011-02-19 @ 22:30:58
URL: http://therworld.blogg.se/
Postat av: Jennifer - 17år & ensamstående mamma

vilken fin blogg du har! :}

& söt liten påg

2011-07-10 @ 16:39:10
URL: http://sunkissedsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0