10 februari 2011

Hejsan! :)
Har inte haft nån tid knappt eller ork att skriva för har haft fullt upp med flytten och en bebis hela dagarna. Flyttade iaf förra måndagen. Och jag trivs som bara den (om man bortser från dampgrannarna på övervåningen som spelar kula 6 på morgonen och dansar zumba med träskor..), annars verkar lilleman också trivas superbra, han har sovit så duktigt varje natt enda sen vi flyttade hit, i början sov han från typ 2 på natten till 10.30 på morgonen, nu sover han från 00 på natten till typ 9-10 tiden :) Så underbart skönt! och då vaknar han inte en enda gång heller och vill äta, utan han sover alla dessa timmar så duktigt :) Och mycket piggare har han blivit om dagarna och är vaken och jollrar hela tiden.

Och på tisdag eller onsdag (kommer inte ihåg riktigt för de är bvc också) ska jag på efterkontroll, ska bli skönt att få börja träna, vilket jag verkligen ska göra också. Dock så gruvar jag mig som satan, hatar gynundersökningar så jag får ont i magen av bara tanken.. :P

Ne nu ska jag passa på att äta något och greja lite medans skrutt sover.


min fina skatt


Kommentarer
Postat av: RebeckaJ

Åh han bara växer och växer och jag hinner inte med ;( Saknar dig vännen OTROLIGT!<3

2011-02-10 @ 16:15:13
URL: http://therworld.blogg.se/
Postat av: RebeckaJ

Ja det tycker jag verligen, spelar heller mig ingen roll inget planerat än så länge så vilken dag som helst passar mig också, Slutar sent torsdagar och fredagar bara dock, men det ska väll fungera än då tycker jaa:) så säg du bara så ses vi då, <3 för måndagar och tisdagar har jag ju praktik så det blir ännu senare då så vi har torsdag eller fredag som passar bra för oss båda :) Hihi MIIISSS YOUU AAA LOOOTT MOOOORE!!!! <3<3<3

2011-02-10 @ 21:47:32
URL: http://therworld.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 40

Vad kul att du svarade! Jag brukar kika in hos dig fortfarande. Theo har blivit såå stor och han är så himla söt!! :D

2011-02-11 @ 19:24:35
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0