Svar på lite funderingar från er läsare!

De är några stycken som har undrat om vi har kollat vad är för kön på vår lilla bebis.
Men nej faktiskt inte, vi har valt att inte kolla de på första bebisen (eller de är väl mest jag som bestämt att vi inte ska kolla, för har alltid velat att de ska komma som en överraskning med första barnet) Fast älskling vill/vela egentligen kolla, men de får han inte för mig ;p så han får stå ut med att inte veta och vänta lika som nyfikna jag :))
Enligt våra egna gissningar så tror jag att de är en pojk, vilket dom flesta tror. Och Robin tror såklart att de är en flicka. Ska bli kul att se vem som har rätt ;)

Namn har vi redan bestämt, sen 3 år tillbaka faktiskt :P Och de är Theodor eller Elvira :) och ja jag vet att de kan bli så att när bebisen kikar ut att de kanske absolut inte ser ut som en "Theodor" eller "Elvira", men jag/vi är så bestämd på dom namnen så jag tror den kommer få heta de ändå isåfall ;p Eftersom att jag har kallat bebisen i magen för Theodor under hela tiden, och Robin har kallat den för Elvira hela tiden :)



Våran lilla gulleplupp!

Ska lägga in dom riktiga bilderna som är scannade nåt tag från Robins dator.

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Visst är dom :) As balla och billiga som fan!

2010-09-03 @ 01:35:00
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: sanne

Vilken fin blogg och underbar bild på er bebis, är det 3D?



Kramar

2010-09-03 @ 20:24:35
URL: http://sanils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0