SUNDAY EVENING!

Har nyss kollat på "Mamma mia", eller satt mest vid datorn samtidigt som jag småkikade. Har sett den förr, och den är faktiskt bra tycker jag. Men gillar egentligen inte filmer som dom sjunger i hela tiden så mycket, men den där är faktiskt ganska bra ändå.

Ska snart lägga mig med älskling och läsa lite Mumin och äta nybakade bullar och mjölk! :) haha, måste ju läsa lite barnböcker för bebisen i magen :) (fast egentligen är de min andra stora bebis Robin som vill höra) ;) haha.


ne nu ska de ätas bullar och sen läsas mumin!
Natti!


Kommentarer
Postat av: Babydjungeln - Tävling pågår

Mysigt!

2010-09-13 @ 09:17:39
URL: http://babydjungeln.se
Postat av: vican

My :D <3!

2010-09-14 @ 10:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0