MY HAIR!

Kom på att jag inte visat någon bild på mitt hår efter senaste färgningen med de mörkblonda som jag färgade i söndags. Har använt de där Kamomill Schampot varje dag nu sen dess, och jag tycker faktiskt att de har blivit ljusare och att de blir lite ljusare för varje tvätt med de. Vart ju typ mörkbrunt nästan efter att jag hade sköljt ur den där mörkblonda färgen först. Men nu börjar de äntligen bli lite mer mot mörkblont :)
Ska göra ljusa slingor i slutet av den här månaden hade jag tänkt, så då kommer de bli ännu ljusare och bättre.


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Jättefint hår har du! Själv tycker jag mitt ser jätterisigt ut trots att jag gjorde en toning i det igår..

2010-09-11 @ 19:58:23
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0