kräftskiva och strömmingsleken.

Idag har de blivit usel uppdatering, men kom hem till Robin för ett tag sen, har vart i båten och ätit kräftor tidigare ikväll med mamma och tommy. Sen gick vi till strömmingsleken, har vart där hela kvällen, inte så kul, enbart små fjortisfulla gaphalsar på 14-16 år som skriker och håller på.. ne, den tiden är förbi för mig kan jag ju säga! De fick iaf bli vinterjackan ikväll, fysatan vad kallt de är ute! jag frös som en tok även fast jag hade den på mig till och med..
Men fick iaf en stor polkagrisklubba av älskling där nere, så de var ju ett + imed kvällen iaf (y) :) hah.

Har nyss duschat och provat de där Kamomill Schampot, får se om de blir nå resultat om nån vecka då.

Imorrn, eller idag snarare så går jag och lillbebben in i v.29! :) ååh, jag älskar verkligen söndagar!
iaf om man bortser från att de är skola dagen efter då.. ;p
Bild på magen kommer upp imorrn nån gång.
Ska även lägga upp lite bilder från kvällen på "kräftskivan" dock så vart de inte så många bilder, knäppte bara på de ätbara :P haha.

Ne nu ska jag gå och borsta tänderna och sen krypa ner i sängen med älskling (som redan somnat) och försöka sova!
gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0