GÖR ETT NYTT FÖRSÖK!

Jag vart verkligen inte nöjd med min hårfärg, den är alldeles för guldig, nästan orange typ tycker jag då. Och så vägrar jag gå i skolan imorrn och framförallt se ut på skolkortet på torsdag. Så var nyss på KICKS och fick hjälp där med vad jag skulle ha för färg för att få bort mitt guldiga så de blir mer askblont, och hon sa att jag skulle köpa en blond färg, så hon tipsa mig om den där nya Lóréal Paris Excell10 som man ska ha i 10 min bara (men dom flesta har den i 20 min, och de tyckte hon att jag skulle ha också). och eftersom att jag hade så guldigt nu, så trodde hon inte att jag skulle få nå såna där gröna skiftningar, och de var även 50% på den så fick den för bara 74 kr (Y) :) så de var ju bra!
Ska ha i den lite senare, orkar inte än. Men får se hur mitt hår kommer må efter den här färgningen, blir 4:e färgningen den här helgen nu.. menmen, jag vill bli nöjd iaf, just nu ser jag ut precis som Trocadero i huvudet :b hah.


Så vi får se hur de blir efter den här färgen då. Hoppas på lite mörkare än jag har nu iaf!

Kommentarer
Postat av: ellen

hoppas de blir bra :) hatar när man får fel färg på håret och bara sliter ner de, så jobbigt!

2010-09-05 @ 17:06:28
URL: http://ellensw.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0