FRIDAY NIGHT!

Har nyss kikat på Idol och småkikar nu på "Se upp för dårarna", dock utan ljud för Robin spelar musik, men har sett den så många gånger så vet ändå allt dom säger :b hah.

Idag fick jag äntligen mina pengar. Mitt bankomatkort i plånboken var alldeles dammigt på kanten, så jaa de var ett tag sen sist de användes ;p haha, skamligt..
Var iaf och hämtade ut mina skor idag, visar bild sen. Och köpte ny järnmedicin, en ny sort för slutade med min gamla som jag fick magknip av, dock så smakade den enbart socker och apelsin (är brustablett) så började må jätte illa efteråt och höll nästan på spy.. usccha.
Var även och fikade med älskling en sväng på furan, inte ofta de händer :P hah.
Köpte även en massssssa gottta tills ikväll. Så ikväll blir de massa mys med chips och dipp och dricka, och en film "The killer inside me" med Jessica Alba, ingen aning alls vad den handlar om, älskling som fixat den nyss.


Kan lägga upp trailern till "The killer inside me" så kan jag kolla vad den handlar om jag med (: hah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0