Blir tokig snart...

...på att inte ha min egna dator! Lämnade in den förra torsdagen i skolan för de var virus och dom sa att dom skulle "blåsa" den supersnabbt bara för jag inte fick nån lånedator tills vidare.. Och imorrn så är de en vecka sen, och j'vlar om den inte är klar då. För jag måste ha datorn, blir ju tokig på att inte kunna göra nåt, kan inte lägga in bilder eller göra nånting alls.. Känner mig typ död utan datorn.. haha, sad, but true..

nu ska jag snart ta och plugga lite, har läxförhör i Företagsekonomi A imorrn, missade de förra veckan när jag hade magknip. Så ska plugga på de en stund nu, sen ska jag duscha och sen lägga mig och kolla på "Livet på BB" kl 21.00, de är så bra och spännande, dock så är de sista avsnittet idag.. Sen efter de så ska jag väl försöka sova så jag orkar upp imorrn, för har gympa kl. 7.45 imorrn bitti..
YIPPIE!
(Y)


Kommentarer
Postat av: Emmelist

vad roligt att du vill vara med och tävla :D och du gjorde ett bra val ser jag ;)

2010-09-01 @ 22:53:47
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0