100923

Är helt slut i kroppen sen gympan imorse, hade orientering, och fyfan vad jobbigt de var! helt sjukt, är alldeles slut i benen och hela kroppen. Är riktigt trött just nu, och har nyss kollat på idol och duschat, ska lägga mig och läsa Företagsekonomi A nu, har prov sista timmen imorrn, men som tur är så har vi de 2 timmar innan provet också så man hinner träna lite mer då för känner att jag inte orkar läsa en massa nu.. Ska även kolla på Debatten kl.22.00 på 1an, om Kungarna av Tylösand ;p haha. Fast skulle tippa på att jag somnar då..

Imorrn är de iaf äntligen Fredag och äntligen "lönedag" eller underhåll i mitt fall då ;p Då ska jag hämta ut mina Uggs och sen blir de kika runt i lite affärer med älskling, men bara några, annars får han väl panik :b och sen får jag se vad vi hittar på mer efter de :) blir iaf en mysdag till 110%

ne nu ska jag läsa lite snabbt innan debatten börjar och sen är de nog dags att sooova så man orkar upp imorrn.


(bild lånad från google)
Känner mig som den här hunden just nu!

GONATT!


Kommentarer
Postat av: Reeeeebeeeccccckkaa J

Haha klockren bild ^^



Ja, helt otrolig att jag hittade så mycket pengar i garderoben som har legat där i 4 år hahah >< men tror det var allt som gömde sig i mitt rum faktiskt ;P Men du kan gärna komma hit och städa ändå om du ville det saru hehe ;) ännu bättre nu när melissa sket ner hela mitt rum och alla käder idag, du kan ju ta reda på det och sådär du då och ta en tvätt på samma veva, så slipper jag(; Klockrent! då säger vi så. Hehe;P

2010-09-23 @ 23:55:42
URL: http://reebeckajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0