100922

Halloj! :)
Vaknade vid 6.30 imorse och klev upp och gjorde mig iordning lite smått, fick sen frukost på säng av älskling vid 7.10 :) hih. Kändes så skönt att inte tokstressa och slänga i sig nå supersnabbt innan man åker till skolan som vanligt. Så idag har jag vart betydligt piggare och på bättre humör faktiskt :)
Började 7.45 idag och slutade egentligen 9.15, men jag och Rebecka hade lite att göra innan vi slutade, skulle göra klart kollaget med alla kläder och skriva rapport om de sen. Höll på tills klockan var 13.20, och sen gick vi hem.

Sitter just nu och är lite småtrött som vanligt.
Ikväll blir de iaf massa tv tittande hela kvällen, först Idol kl. 20.00, sen efter de är de Berg flyttar in och efter de nån ny komediserie som heter "Välkommen åter" som börjar idag och direkt efter de så är de äntligen Kungarna av Tylösand ;p haha, bästa och sjukaste dokusåpan nånsin! :P

Ska lägga mig och vila en stund nu så jag kanske blir lite piggare. Men är inte så lätt eftersom att man har en liten busunge som sparkar och håller på grejar exakt hela tiden i magen och framförallt när man ligger ner och ska vila, kommer en liten fot titt som tätt och trycker och stannar upp vid sidan på magen.
Men är glad att den än sålänge inte har hittat mina revben iaf!
Har hört att de inte är såå skönt..
"Peppar peppar ta i trä" :P



Kommentarer
Postat av: Jennifer Lindgren

Svar: Hihi visst är han ^^

Hur är det med dig då? :)

Får du må bra och slippa illa måendet? :)

2010-09-22 @ 15:40:04
URL: http://jenniferlindgreen.blogg.se/
Postat av: Jennifer Lindgren

Sv: Så var det för mig med. Spydde nästan varje dag dom första månaderna :S

Vet ni vad det är för kön? :)

2010-09-22 @ 16:03:44
URL: http://jenniferlindgreen.blogg.se/
Postat av: emmelist

va skoj att du ville vara med :D



vem vill inte ha en sån väska? dom är sååå snygga :D

2010-09-22 @ 19:12:09
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0