100913

Sitter i skolan på sista lektionen nu och har Småföretagande A, slutar klockan 16.00. Är grymt trött idag, blir att lägga sig tidigt ikväll, för just nu är jag så trött så jag gäspar hela tiden och de typ rinner tårar ur ögonen :b
Idag fyller iaf Svärfar år, så sen blir de massa fika hos älskling, är sötsugen som en tok just nu, så de kommer ju inte sitta helt fel kan jag ju säga! ;p

Och idag har de vart full fart på lilla plupp i magen iaf, sparkar och snurrar runt hela tiden, lika igår kväll med, Robin skulle lyssna på magen och då fick han några sparkar i huvet ;p haha.
Pluppungen våran! ♥

ne nu ska jag fortsätta jobba sista timmen så jag får sluta nån gång.
heejs!


Kommentarer
Postat av: sanna håberg :)

jag tror faktiskt att det blir en Elvira :)

2010-09-13 @ 17:08:56
URL: http://sannahhaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0