100909

Vart ingen uppdatering igår, hade sån halsbränna hela dagen igår så tappa lusten att skriva nå, var ändå inge speciellt som hände :b
Sitter just nu och kollar på Idol iaf, är inte så superbraá deltagare idag tyckte jag då.
Knäppte skolfoto tidigare idag i skolan, och jaa, jag och Rebecka höll på vela med kläder och tog med oss en varsin "garderob" och de slutade med att efter att vi provat kläder i ungefär 40 min (om inte mer) så lånade vi varandras :b haha, och jaa skolfotot ska vi inte ens prata om, jag ser ut som en dvärg för jag fick sitta och satt på nå konstigt sett så benen vart skitkorta ser de ut som.. Har vart en riktig segdag i skolan idag iaf, hade hål i 3½ timme, och slutade 15.20.

Imorrn är de äntligen fredag! ska bli så j'vla skönt att få sova ut riktigt länge på lördag.
Slutar 11.50 imorrn, och sen ska jag träffa Emma efter att hon slutat, har inte träffats på två månader så de ska bli kul :)

Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag lägga mig som vanligt. Börjar 7.45 imorrn..
Men lovar att de ska bli bättre uppdatering imorrn och i helgen iaf.

GONATT!


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Uscha, jag har också börjat få halsbränna. Inte alls skoj med det ju.. Hoppas det känts bättre idag!

2010-09-09 @ 22:06:04
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0