GODNATT!

Den här dagen har gått supersnabbt tycker jag, åtminstonde efter skolan då!
Mår inge bra idag, är slemmig i halsen och är småsnuvig och har huvudvärk, har även ont i ryggen som en jude (antagligen sen städningen igår..) + ont i magen..
Jaa jag har nog alla slags fel just nu känns de som, men magen har jag ont i för jag kan inte sitta eller ligga på nåt sett längre utan att den tar i och gör ont..
Men snart så är du ute vår lilla älskade busunge därinne! :)

Har kollat på "I Anneli" ikväll, och de är nog världens stördaste serie. Haha så sjuk och pinsam är hon! Men den är grymt bra och rolig!
Så den rekommenderar jag verkligen, alla avsnitt finns på svt play för er som är sugen att börja kolla på den! (:

Ska ta och lägga mig nu snart, blir hemma från skolan imorrn antagligen.
Men ska iaf dit kl. 16.00-17.00 och göra prov som jag missat.
Förövrigt så vet jag inte alls hur de gick på provet vi hade idag, var ju ganska svårt tycker jag med alla dessa uträkningar och debet och kredit.. blir tokig och yr av alla konstiga ord och allt..

Ne nu ska jag ta och skala en satsumas (är 10 kr/kg på Ica, så jag passade på att köpa några stycken idag) och sen ska jag äntligen lägga mig och soooova!
:)


Kommentarer
Postat av: vican

haha okej :P! jo förjoppningsvid blir de bra tillslut :P

2010-10-12 @ 11:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0