I BRIST PÅ ANNAT...

... Så kan jag ju visa vad jag köpte på Barnens hus i måndags när vi var dit en sväng och kikade :)

4 st bodysar till vår lilla plupp! :)
var 4 st för 99:- inte helt fel.
Och eftersom att jag tror de är en pojke vi ska få, så självklart så var jag ju tvungen att köpa en med kranbilar på ;) Annars får väl vår lilla flicka vara lite pojkig ibland istället! :) hih.


Och till mig själv så köpte jag ett kors-halsband :)
79 kr gick de på. Så får väl se hur länge de håller sig silvrigt..
men sköter man de som man ska så läre de ju hålla sig fint ett tag iaf :)
Ska snart iväg på E-center en sväng och köpa choklad (såklart) så jag kan plugga riktigt ;) haha.
Köpte ju ingen igår, fick bli ahlgrens bilar då istället. Så ska lyxa mig med en idag istället!
Och tanka bilen läre vi också göra så älskling kan skjutsa mig till och från skolan, haha..

Kommentarer
Postat av: simone

men så sött :D

2010-10-11 @ 15:31:38
URL: http://fattybom.se
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Men vilket kap du gjorde. 4st för 99:- är ju toppen!

2010-10-11 @ 18:05:02
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0