FREDAG KVÄLL!

Sitter och kollar på Idol nu, Vican och Emil har nyss vart här en stund, fick alla bilder och jag är såå nöjd :) hihi. Så till veckan blir de att se till att fixa ut några favoriter så vi kan rama in dom :)
Vart hemma från skolan idag, både jag och älskling var förkyld när vi vaknade idag, han hade ont i halsen, och jag var snuvig och de sved i näsan, men nu lite senare mot dagen så har jag också fått ont i halsen :/ så drygt.
Tur iaf att jag är ledig på måndag, så har liten långhelg iaf.


Lägger upp några bilder lite senare eventuellt, har alla på Robins dator nu, men ska lägga över på usb:n lite senare, om jag orkar, annars gör jag de imorrn. Ska lägga mig och kolla på tv igen nu.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Josefine

så fina bilder ! ska nog också fota lite när bebis blir större :)

2010-10-23 @ 12:19:35
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Elin

Snygg bild på dig själv i headern!:)

2010-10-24 @ 13:16:29
URL: http://doncellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0