BLUE KELD!

Ett litet tips till er som inte gillar kolsyrat vatten så mycket!
Detta är världens godaste kolsyrat vatten med massa olika smaker + sötningsmedel så de smakar precis som dricka! :)
Fast de är mycket mycket nyttigare såklart, en 1 liters flaska innehåller mindre än 10 kalorier.
Det ni! ;) haha.

Köpte de jämt för några år sen i Bollnäs när jag var på praktik (dock dom små 50 cl), och har inte sett de så många gånger sen dess, men igår så såg jag på Coop att dom hade fått in, 1 liters flaskor
(Y) :)
Så köpte jordgubb/hallon igår och den är supergod. Och idag så köpte jag björnbär och den är ännu godare.

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ja, det är nästan ofattbart om man tänker så! Jag tycker den är lång tid kvar för mig (12 veckor) men det är ju egentligen ingenting! Längtar gör man iaf :)

2010-10-11 @ 19:57:19
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0