101013

Är nå helt sjuukt trött just nu även fast jag vaknade vid 11.30 idag typ.. Har fått nå krångel med ryggen, är rädd för att de är foglossning eller nå på gång.. :/ Har sjukt ont i hela ryggen och ända ner till arslet, och om jag har suttit/legat en stund och sen reser mig upp så känns de som om jag ska ramla ihop för de ilar och värker så hemskt vid svanskotan så jag knappt kan gå eller stå.. Plus att jag håller på och blir förkyld, är snuvig och hostar och är slemmig i halsen, men de har inte slagit ut riktigt än..
Menmen, de kommer väl snart de med!

Idag fick iaf älskling mail angående en lägenhet här i stan vi tackat ja till, så nu får vi se på ev. onsdag om den blir våran (hoppashoppas) för ska dit på möte på måndag. Men med våran "tur" så skulle jag ju inte bli förvånad om vi inte får den.. -.- Men som Robin sa: "De kanske är våran tur nu..", så jaa vi får väl se.
Så ska iväg och fixa en massa papper och grejs imorrn.
Ska även till barnmorskan och lyssna på våran lilla skrutt och kolla en massa och så som vanligt :) Får se vad hon säger om järnmedicinen jag fick som krånglade, om jag kan börja med blutsaft istället som jag ätit förut och vet att jag mår bra av iaf.

Ne nu ska jag duscha, sen plugga lite innan Kungarna av Tylösand börjar!
gooonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0