101009

Vaknade vid 12 imorse av att Vican skicka sms och vela att jag skulle väcka Robin för dom skulle komma hit. Gjorde mig iordning och gick sen ner på stan med Vican när dom kom och köpte silverschampot.

Får se om de blir nå bättre sen när jag duschat. Får prova några dagar och se och sen om de inte skulle hjälpa göra en silvermousse-toning istället, för de är tydligen de bästa enligt alla.
Köpte Depends specialschampo
orkar inte lägga ner flera hundra på nåt jag inte ens vet om de kommer hjälpa alls, så detta för 49 kr är väl värt att testa till en början iaf.
Gott som tusan lukta de iaf, så de var ju bra (Y) :)

Får se hur bra de är.
Någon som testat och tyckte att de hjälpte?

Vican och Emil åkte nyss hem för att äta. Och skulle komma tillbaka senare, så får se vad vi ska hitta på sen medans karlarna håller på med bilarna..
Förmodligen så blir de iväg att köpa godis, har fått världens choklad-cravings dom 2 senaste veckorna.. Så vem vet, kanske är de en liten flicka jag väntar ändå? ;P fast jag var ju iochförsig sugen på surt i början av graviditeten så de kan ju vara en pojk också som jag tror ;)
haha spännande.


Kommentarer
Postat av: mamma

vaknade 12 i morse? då är det mitt på dagen och inte morgon ju;) puss puss älskar dej

2010-10-09 @ 23:33:01
URL: http://lottaotommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0