TRÖTT!

Är nog väärldens tröttaste idag.. Efter vi kom hem från bm så somnade jag och sov ett tag som vanligt, och jag är fortfarande lika trött (om inte mer), men sen när de väl är dags att lägga sig så kommer jag bli pigg som vanligt, så jobbigt.
Lyssnade på bebisen idag och allt lät jättebra och magen hade sjunkit och även min vikt hade gått ner litegrann, känns faktiskt skönt om jag ska vara ärlig, jag som hade trott att jag skulle ha gått upp minst 2 kg sen förra veckan, men icke, hade gått ner 0,5 kg vilket är helt normalt nu :)
Fick även en tid till Hudik för ultraljud och koll på måndag nästa vecka om inte bebis skulle ha kommit innan dess.
Men de hoppas jag/vi minnsan att han/hon gjort! Fast med tanke på att jag inte har minsta lilla kännelse alls på att de är nån bebis på gång så tror jag nästan att de inte blir någon bebis den här veckan heller..
men vi kan ju alltid HOPPAS!

Ska kolla klart på "2½ män" nu och sen ta och duscha och så, och se till så att jag är trött sen när de är dags att sova, är så trött på att ligga vaken halva nätterna..
Och imorrn bitti kommer mormor och hämtar mig, ska dit och baka lussekatter :)
mums!


Ne, GONATT!
hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt att lyssna på liten.är det vanligt att man går ner i vikt sent i graviditeten trodde vara det var i början

2010-11-30 @ 21:08:37
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Carro

åååh, kommer det ingen bebis snart? haha.

2010-12-01 @ 09:29:24
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: Valeria <3

Ja jag vill verkligen föda vaginalt och har ingen rädsla mot det, men därimot kejsarsnitt. Hoppas vi slipper göra det och hellst du just nu! :) Du skall väl snart ha ?=)

2010-12-01 @ 09:32:50
URL: http://lyckliggravid.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Okej :) Men har ni inget sjukhus i Söderhamn? Är det Hudik som är närmst då? Känns långt tycker jag, men kanske inte är så långt?



Håller fortsatt tummarna för att det sätter igång snart för dig!

Kram!

2010-12-01 @ 11:49:27
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0