FREDAG!

Superdålig uppdatering igen, jag vet! Men har inte haft så mycket intressant att skriva om ändså :P Har sovit halva dagarna eftersom att älskling har vart/är sjuk, men börjar äntligen bli lite piggare nu :)
Idag så har vi vart "barnvakt" åt lilla knäpp Julia och kollat Idol (fattar inte hur Minna kan vara kvar och Geir fick åka..)
Har även nu ikväll äntligen beställt en kamera med älskling, har inte haft någon tidigare (förutom på mobilen) och har inte blivit att man köpt någon tidigare, men nu har vi äntligen beställt en, så skönt att de är fixat nu också innan bebisen kommer :) får väl hoppas att inte lilla busungen tittar ut innan tisdag bara ;p haha. Känns så skönt att de mesta är köpt och klart nu, barnvagnen fick vi hem i onsdags från sthlm (visar bilder imorrn när jag knäppt i dagsljus) och babyskyddet kom idag :)

Är så grymt trött just nu, klev upp "redan" vid 11.30 idag (har vaknat vid 14-15 tiden alla andra dagar.. hah) så ska ta och tvätta bort sminket och så nu snart och sen krypa ner i sängen och nussa lite med bebisens Laban-snuttefiltar så dem luktar mamma och pappa åt honom/henne sen :) hih.
Gonatt, hörs imorrn!

CANON POWERSHOT SX 130 IS

Kommentarer
Postat av: mamma

nu har jag målat vaggan första gången, ska måla en gång till i kväll. sen ska jag köpa täcke o kudde:) kommer att bli så sött så;) har en bil på bloggen. puss o kram mamma

2010-11-06 @ 12:40:07
URL: http://lottaotommy.blogg.se/
Postat av: vican

Nu får ni bli friska så vi kan hälsa på haha :P och nu är det inte långt kvar tills lillen kommer hihi :)!!

2010-11-08 @ 12:19:33
URL: http://vimzzzig.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Jisses, ser ju nu att du bara har 19 dagar kvar till BF. Är ju faktiskt ingenting i sammanhanget!



Hoppas du mår bra!

kram kram

2010-11-08 @ 19:03:11
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0