101126

Vaknade vid 12 idag, kunna knappt sova inatt. Och Robin blev hemma idag igen så därför sov jag så länge, vaknar jämt annars när han åker iväg på morgnarna. Är så grymt trött om dagarna nu för tiden, men när de väl blir kväll och man ska sova, då minnsan så blir jag hur pigg som helst.. Irriterande!
Är världens snöstorm ute idag, men ska iaf snart ta och göra mig iordning och sen åka iväg på Barnenshus, har lite småsaker kvar som måste köpas, bl a nappflaska, nagelset, badbalja och sånt lite smått.

Idag är de 1 dag kvar till BF, men jaa jag har fortfarande inte minsta tecken på nån förlossning här inte.. Så jaa, jag tippar nästan på att de blir ett December-barn ändå, runt den 2-3:e, har jag sagt sen många månader tillbaka, och jag tror även de fortfarande och framförallt nu när jag inser att jag kommer gå över.

Ne nu ska jag ta och göra mig iordning så jag blir som folk!
hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0