101125

Känner att jag inte har nå speciellt att skriva om idag. Vaknade vid 12.30, älskling stannade också hemma idag för magknip, så därför vart de att jag/vi sov så länge. Har inte gjort ett smack idag, bara suttit inne här framför datorn typ, och vilat, är trött som en tok även fast jag sovit så länge, har även skrivit upp en lista på de som måste packas i sista minuten innan vi åker till förlossingen sen..

Känner iaf inte av nånting alls idag, ingen molvärk eller ryggvärk alls, irriterande. Är 2 dagar till BF nu, men jag är redan 110% säker på att vi går över ett bra tag över de datumet.
Men tur att humöret är på topp ändå sen igår när vi fick reda på att vi får lägenheten :) hih.
som jag längtar nu efter att flytta dit!
ååh, underbart! :)

Kanske världens ointressantaste inlägg som sagt, men jaa så har min dag sett ut hittills och inte lär de hända nå mycket mer idag heller.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: Tack själv :)

Förresten dina fina header bilder, vart det hos en fotograf? isåfall vad kosta det? :)

2010-11-25 @ 20:44:55
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: malin

Hej!



Ja jag har också hört det om färdknäpp och massera bröstvårtorna...provade det men det kändes så obehagligt hahaa. Det är nog bara att gilla läget så kommer det en liten bebis så småningom.



Hoppas du mår fint.

2010-11-25 @ 23:12:38
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Carro

Javisst :) Och snart har du en fining hos dig också! :) Jag kikar in flera gånger om dagen i din blogg för att få veta om någonting händer. Hoppas du slipper gå över tiden, jag vet hur tufft det känns! Visserligen så gick jag inte över tiden om man utgår från RUL men det gjorde jag aldrig utan jag utgick från senaste ägglossning och då gick jag över 4 dagar.



Kram på dig!

2010-11-26 @ 14:02:25
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: Carro

Man ska aldrig säga aldrig för plötsligt händer det :) Jag kände ingenting speciellt dagen innan min snutta kom. Helt plötsligt på natten gick vattnet bara :) Det som var dagen innan var bara att jag grät & grät & grät, haha.

2010-11-26 @ 14:18:29
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0