101124

Godmorgon!
Inte kan jag somna om som vanligt efter att Robin har åkte eller, även fast jag är hur trött som helst, har såå ont i ryggen just nu så jag sitter och håller andan till och från.. Tror/hoppas att de är förvärkar (är ju så svårt att veta, kan ju lika gärna vara min vanliga ryggvärk), de ilar och hugger iaf som bara den just nu i slutet av ryggen..
Ska träffa Emma senare idag, men får se nu om jag orkar/kan, om de gör så här ont i ryggen så kan jag knappast ner på stan, plus att de är ju världens snöstorm.. Så får se hur de blir, vill ju göra nånting och inte bara sitta inne hela tiden heller, menmen jag måste väl lyssna på kroppen i första hand.

Idag är de iaf 3 dagar till BF, men jag är helt hundra på att jag kommer gå över. Jag är nästan helt inställd på att gå över hela 2 veckor och få bli igångsatt i sista sekund typ.. Som de känns nu så känns bebisen såå långt borta. De händer ju inget med kroppen min, men jag verkar ju iaf inte vara ensam vilket känns skönt iaf.

Ikväll får vi iaf reda på om vi får längeheten. Jag hoppas verkligen att vi har tur och får den. Men de känns så omöjligt ändå.. Aja, ska sluta vara så negativ hela tiden, men orkar inte hoppas på för mycket heller ju.. Får vi den inte så är de så, då får vi leta en annan och iochförsig så kan de ju ev bli flyttning lite tidigare då vilket skulle vara mycket lättare och skönare ändå, men denna lägenheten var ju som rena drömmen..
Men vi får helt enkelt se ikväll hur de blir!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag håller tummarna för att ni får lägenheten;)och att det sätter igång snart!!! längtar ju efter mormors lillplupp:) Hör av dej om du är på stan sen, kommer nog att vara där rätt mycket idag. Jobbar till 16.30. Puss o kram mamma

2010-11-24 @ 09:31:28
URL: http://lottaotommy.blogg.se/
Postat av: Angelica - BF 7 Mars <3

Du får tänka på att du väntat 40 veckor nu, och att det här sista veckorna är inget :) Kan ju handla om dagar med hihi. Hoppas bebisen bestämmer sig för att komma ut till er och lycka till:)

2010-11-24 @ 21:44:40
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0