101122



Kan inte somna om som vanligt på måndagar när älskling har åkt iväg. Kanske lika bra de med så vi kan försöka somna samtidigt på kvällarna, är så tråkigt på vardagarna när han somnar och jag ligger vaken i flera timmar efteråt.. Men jag tippar på att jag kommer somna senare idag som vanligt, runt 12 tiden på förmiddan anatgligen, men just nu så kan jag verkligen inte somna iaf, har försökt i över 1 timme nu och de är omöjligt.

Och näe, än verkar inte bebis vilja komma ut..
Har bara lite smått molvärk på kvällarna och nån pytteliten värk så de bara ilar i ryggen och sticks vid ljumskarna typ, men inte nå speciellt som är jobbigt precis.
Jag antar att jag får vänta ett tag till, blir inte förvånad om jag går över alla 14 dagar.
Menmen, jag ska sluta tjata nu om de, och låta bebis ta den tid den behöver på sig (kanske lika bra att ta vara på tiden som barnledig istället, haha). Än har ju inte BF datumet passerat, så de är ju inte 100% omöjligt att den kan komma den här veckan, är ju trots allt 5 dagar kvar.

Ska ta och kliva upp om ett tag och äta frukost och sen fixa med alla mina kläder i skrubben så de är gjort, och sen duscha så man vaknar till liv.


Kommentarer
Postat av: vican

Spännande :) Att hon/han kan komma när som helst :) Är Robin redo och bli pappa nu då? Och är du redo och bli mamma :)?

2010-11-22 @ 10:39:58
URL: http://vimzzzig.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Haha, ja det är en konstig fenomen det där karlar + shopping ;) Fick med mig min tillslut ändå och det blev lite mer bebisgrejer, men under stress, stress, stress! Så åker nog ut nån dag själv till veckan också :)

Kram!

2010-11-22 @ 16:03:59
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Toffe

Men nu är det dags för bebisen att komma ut :-) Hur känns det för er att "fritiden" snart är slut? :-P



Ni måste ju höra av er när det är dags :-) 0706614860 :-)



2010-11-22 @ 20:07:22
Postat av: Carro

Svar till Toffe; Jaa de tycker jag å! :) Blir tokig snart! Haha jaadu, som jag längtar nu och vill att bebisen ska komma så bryr jag mig inte så mycket om fritiden, har ändå inget bättre för mig :P hah.



Ja de gör vi! :)

2010-11-22 @ 21:10:16
URL: http://carroomattsson.blogg.se/
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 29

Den kommer, den kommer :) Jag följer dig som en slaaav tills bebis är ute :D Så fort du inte uppdaterar kommer alla tro att "nu är det dags!"

2010-11-23 @ 07:21:46
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0