101118

Kom hem från mormor och morfar för ett tag sen. Mormor ringde och väckte mig vid 11.30 i förmiddags och sa att hon skulle komma in till stan vid 13 och att hon vela ut och gå, så hon kom och hämtade mig så tog vi en promenad en liten sväng, sen handlade vi och sen följde jag med hem dit. Så har vart där och ätit bruna bönor och fläsk, mums hehe! (;

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar och svara på lite kommentarer, sen kolla på halv åtta hos mig och vila en stund, har så ont i ryggen, sen duscha och ska ta och lägga mig i tid ikväll och försöka somna lite tidigare.
Imorrn slutar iaf älskling kl. 15 och inte 16 (Y) hihi :)


Kommentarer
Postat av: vican

Jaha okej jo då förstår man :) Men be robin messa emil eller nått så får vi höras så länge sen vi träffa er eftersom ni varit sjuk och allt :/

2010-11-18 @ 20:34:43
URL: http://vimzzzig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0