tidsfördriv!

Har tråkigt. Så bjuder på en tråkig lista för att göra de ännu tråkigare! :)

OM DIG:

Namn - Caroline
Bor –  Söderhamn
Syskon - 5
Ålder – 17
Född - 3 Juli
Ögonfärg - Grön
Längd -  172 cm
Sko storlek – 37-38
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Kräfta
Hårfärg - NU:  Svart
Födelseort - Hudiksvall

DAGENS:
Låt - This is my life - anna bergendahl
Saknad – sommar
kläder - Nu: tights och långtröja
mat – Köttfärsbiffar, sås och potatis
göra sen - Åka hem till mig
godis - monster och nötter

ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp - Ja de gör jag
tycker du om godis? - Ja, lite för mycket
Äter du oftast nyttig mat - Njaa
Du ger mycket komplimanger till andra - Till älskling och dom närmsta mest då
Är du nöjd med ditt förnamn - Mjadå
Tycker du att du själv är smart - Japp, supersmart..
Vad är det sämsta hos dig - Att jag är så känslig..
Vad är det bästa hos dig - Att jag är bäst såklart!
Har du bra självförtroende - Nej.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Alldeles för många..
Du tycker om att vara med det andra könet? - Jaa jag är bara med de andra könet exakt varje dag
gillar du dina grannar - Nej, känner dom inte.
Gillar du skolan - Nej tyvärr.
Spelar du något instrument - Om tangenterna på datorn räknas som instrument..
Sporter/aktiviteter du har gått på - dans, fotboll och ridning. för j'vligt längesen!
Har du några tatueringar - De kommer snart de
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - Många
Tycker du om djur? - Ja

BRUKAR DU...
Sova
- Jaaa
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Snusa - De har hänt.
Klä dig i svart - Ja
Lita på folk - Sådär..
Drömma mardrömmar - Ja de händer..
Gå i kyrkan - Nej
Ljuga - Ytterst sällan. Sen gör vi nog alla de ibland?
Vilja dö -  Nej

HAR DU...
För många vänner? - Nej
Någon psykisk sjukdom? - De har jag säkert
Skadat någon? - Haha jaa stackars Robin varje dag..
Färgat håret - Jaa
Några piercningar - Öronen
Några tatueringar - De svara jag ju på nyss!
Egen dator - Ja, eller jag har Robins andra, men de är "min" säger vi (a)
Gjort bort dig rejält? - Ja

SENASTE DU...
Pussade - älskling
Smsade med - Kommer inte ihåg, har inte haft pengar på mobilen på hur länge som helst..
Skrattade åt - Robin tror jag väl.
Bestämmde träff med - Hmm. Mamma eftersom att hon och mormor och morfar ska hämta mig och Robin snart :b
Såg - huh? På tv eller person?
Sa jag älskar dig till - Robin
Såg ledsen - Vet inte
Var sur på -  Ja de var väl Robin :P

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; ok. Min har vart kanon!

Vad gör du då? :D



Bra lista!

2010-03-07 @ 21:22:43
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: matilda

Det ska du va glad för, för det svider lagom mycket xD

2010-03-08 @ 08:43:05
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: TIPSBLOGGEN!

Ha en bra dag!

2010-03-08 @ 13:07:07
URL: http://mangojango.blogg.se/
Postat av: Adina

vad skönt då :)

2010-03-08 @ 14:23:37
URL: http://miniadina.blogg.se/
Postat av: matilda

Jo det är bra, själv? ^^

2010-03-08 @ 16:27:40
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0