100309

Hallådär!
Sitter i soffan i vardagsrummet och kollar på tv, äter chips och sitter med bärbara och är sur.. För min "underbara" man ligger i sängen och sover, redan -.-
Har förövrigt haft Emil och Vickan på besök här ikväll, de var ju lite trevligare iaf :)

Nu vet jag inte alls vad jag ska ta och hitta på.. Har städat lite nyss iaf och tittat på cougar town. Kanske ska ta och gå och duscha och så. Men egentligen så orkar jag inte.. Inte är de nå bra på tv'n heller, också har jag missat dating in the dark och halv åtta hos mig.. så jag får sitta här och läsa lite bloggar och kika runt för att roa mig med nåt och fördröja tiden istället :P för de känns lite för tidigt att lägga sig 22.45 när jag inte ens är trött..

81 dk!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0