I ♥ SHOPPING

Hejsan! :)

Kom typ nyss hem till Robin, vart kvar hemma hos mig i Ljusne ett bra tag för Robin höll på att hjälpa mamma med kabeldragning vid tvn. Och jag har bara setat och slöat hela tiden, är slut i benen sen all shopping igår.. Och har ont i ryggen och bebisen har förflyttat sig skulle jag tro, för nu får jag sparkrna bak i arsle känns de som :P haha. Kanske beror på för att jag bara sitter idag, så han/hon försöker väl sparka igång mig, men lilla mamma orkar inte idag, så jag får stå ut med några extra sparkar istället, bara mysigt tycker jag :)

Tänkte visa vad jag köpte igår, vart en hel del behövligt. Handlade för över 1000 kr igår :P haha. Tur att älskling hade fått lön eftersom inte mitt underhåll kom den här månaden för de blir krångel efter man fyllt 18, så jag får dubbelunderhåll nästa månad istället.


Dagens outfit.
Koftan och jeansleggingsen köpte jag igår :)


Ännu en till kofta.




Underbart sköna "fjortismjukisbyxor", sitter alldeles löst och bra för magen (Y)


Ett fotoalbum så jag kan klistra in lite bilder sen nån gång när jag knäppt och fixat de :P

Och sen köpte jag även ett par svarta leggings, ett vitt baslinne och tre par trosor :)
Vart lite behövligt iaf :) Får se bara hur länge jag kan ha dom där kläderna innan dom också blir för små.. :P haha.

PUSS

Kommentarer
Postat av: emma

ja, det är så jävla snyggt! :)

hur är det med go magen förresten ?=) sparkar den mycket nu förstår jag ;p läre ses någon dag :)

älskar koftan på andra bilden ! (Y)

2010-08-08 @ 01:43:34
URL: http://emmalindroths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0