100729

Har vart hemma hos mig i Ljusne halva dan för Robin hjälpte klart mamma med de sista med kabeldragningen. Så åkte dit och fixa de, och åt grönsakssoppa och pannkakor! mums, var super längesen jag åt de och de var såå gott, åt 6 pannkakor tror jag + soppa ;p haha. Men jag har ju som sagt 2 personer som ska bli mätt så ;) haha.
Har sovit halva eftermiddan/kvällen sen, är hur trött som helst, lika igår också, vet inte vad de är med mig, måste nog vara sen valbo och gävle med allt spring i alla affärer och så, är inte van att vara igång hela dagarna.
Kom till Robin för ett tag sen iaf, och har typ nyss pratat med pappa, får se om vi ska dit imorgon eller på lördag, beroende på vädret, ska på bergviksmarknaden och så :)

Igår kväll så skulle Robin beställa lite nya t-shirtar från junkyard, för dom har världens rea där, så jag vart också sugen på att kolla lite, och hittade världens tuffaste t-shirt till mig själv, haha.
Som tur är så har jag världens gulligaste pojkvän, så han köpte den till mig :))

Haha så himla tuff och passande :D
Dock så fanns de bara strl Large som minst, men de läre jag väl ändå kunna ha snart (om inte nu redan) :P hah.

Kommentarer
Postat av: RebeckaJ

Men nuså ut med et nytt inlägg människa :D

2010-08-07 @ 22:18:51
Postat av: Ida ^^

Pannkakor! :D Det är asgott ^^

2010-08-10 @ 12:26:28
URL: http://idzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0