tisdagkväll.

Slutade skolan fyra idag, hade oförberett engelska prov sista timmen, tyckte de var väldigt svårt.. menmen, hoppas de gick bra iaf, för de var ganska mycket..

Och när jag kom hem till älskling så la jag mig och småvila och kikade på tv. Fick även han att tittaSex and the city movie med mig, eller jag frågade inte ens, han la sig helt frivilligt och tittade på den :) för han hade inte sett den, och den är sååå grymt bra tycker jag! Längtar tills 2an kommer! förutom att Mily Cyrus är med i den då...

Satt och läste på en kändissida idag, och tro de eller ej! men 51 åriga äckel-Madonna och hennes 22 åriga toyboy ska försöka få barn :o hon hade varit och pratat med massa läkare och gjort tester för att se om hon kan få barn fortfarande, så nu ska dom försöka för hennes kille var redo för barn nu :s thats disgusting! stackars unge säger jag bara..
51 år är väl liite för sent? eller är de bara jag som tycker de? :o

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Simone

Godnatt snygging! ha en riktigt fin onsdag!

2010-01-20 @ 01:07:16
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0