Slutade för en...

Slutade för en timme sen typ. Väntar på maten nu. Och gud vad jag saknar min pojk, bara för att vi har vart med varandra konstant hela tiden nu på lovet.. Känns konstigt att vara ifrån han såhär "länge".. sen klockan 9 imorse ;o haha..
men jag kan väl inte rå för att jag saknar han!? nejuste, tänkte väl de.

är grymt trött nu.. kallsvettas, fryser och har m-värk :( synd om mig är de nu minsann, ja.

Ska klippa min lillebror snart, bara han kommer hem.
Sen ska jag äntligen åka till saknade älskling igen :) konstigt ändå, att jag blir bara kärare och kärare i han för varje dag som går, och vi som varit tillsammans i 3 år. Hmm, undra hur kär jag är i han då om typ 10 år? :) hah.

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Fin blogg ;)

2010-01-11 @ 16:56:18
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Ka

fin blogg :)

2010-01-11 @ 18:46:22
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0