hemkommen från badet!

Hej!
Kom nyss hem, har varit och badat med mamma och lillebror och mammas kompis och hennes son.
Åkte vattenrutschkana med Oliver när vi kom dit, var inte en ända där typ, bara nån tant. Så då passa jag på att leka lite med han innan alla skolbarn kom. Sen så kom mammas kompis, så då la vi oss tre i barnbassängen inne på aquarena, haha, är så kallt i dom andra poolerna.
Var riktigt skönt iaf att bada och basta. Ska dit i helgen igen med älskling och familjen.

Nu ska jag bara äta mat, sen så ska jag åka till Robin :) och ikväll så ska vi äntligen titta på andra avenyn, för hann inte titta igår för robin höll på att sätta upp tv'n på väggen och städa.

Var ner på stan en sväng med mamma efter skolan, och var in på hälsokraft och frågade om något till min mage, för får världens "gravid-kul-mage" bara jag dricker något eller äter..
Så mamma köpte nå Lactiplus kapslar där till mig, får se om de hjälper. Om inte annat så skulle de hjälpa mig mot mitt dåliga immunförsvar och så iaf och de behövs verkligen!


Någon som ätit/äter såna här och vet om dom är bra?

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Jane

sv. Nämen gud så lyxigt!! Jag har suktat efter de skorna ett tag haha :) Lyckos;)

2010-01-28 @ 17:36:10
URL: http://jeino.blogg.se/
Postat av: sofia

jag äter lactiplus och har gjort det ett bra tag, det finns biverkningar med dem också. men dom är bra om man vill stärka imunförsvaret och för magsår/magkatarr som jag har :)

2010-01-28 @ 21:12:55
Postat av: simone

Det lät härligt :)

2010-01-29 @ 10:47:40
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får säga hur det gick med tabletterna sedan

2010-01-29 @ 11:01:21
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0