Har tråkigt, sitter...

Hej!
Har tråkigt, sitter och lyssnar på musik och väntar på att Robin ska sluta från praktiken någon gång.. Slutade 11 idag, och provet gick nog ganska bra iaf, svarade på allt iaf. Efter de så gick jag ner på stan med Rebecka och Emma och småkikade lite en snabbis.

La även undan ett par skor som jag har tittat på hur länge som helst, men jag har inte en inkomst till att köpa ett par skor för 900 kr bara sådär, men nu så var de halva priset på dom, så vart super glad! och Rebecka tjatade att jag skulle köpa dom eftersom att de bara fanns ett par kvar och som jag kunde ha, så la undan dom tills på måndag eftersom att jag är fattig just nu.. haha!  så då ska jag hämta ut dom iaf :) Så snygga! Men är dock strl 37, och jag har 37½.. haha, men jag kunde ju ha dom iaf, men frågan är hur skönt de kommer vara efter nån timme när man gått med dom, eftersom att de är ganska hög klack på dom :P haha.
menmen, får försöka töja ut dom på nåt sett! ;p

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0