gonatt!

Min älskling har precis somnat för han har magsjuka.. lilla pluppen min! :( och jag sitter vaken i sängen och är inge trött, för har sovit middag och småsovit lite då och då idag när Robin har somnat och vakna flera gånger. Så blir iaf ingen skola för mig imorgon eftersom att jag blir smittbärare nu då.. Så skulle tippa på att jag åker på magsjuka imorrn eller lördag :( har käkat vitpepparkorn iaf, men de vet jag inte riktigt om de hjälper just nu..
ååh jag vill inte vara hemma från skolan, faktiskt! har varit borta så mycket redan.. menmen, måste de, för vore väl inte så kul att smitta ner hela klassen typ..

aja, nu ska jag lägga mig och titta på tv!
gonatt!

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

när jag var i tyskland åt vi vitpepparkorn och sköljde ner med cola

2010-01-22 @ 16:08:31
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0