filmtajm!

Har bara tagit de lugnt hela dagen, har tittat på Smekmånaden ♥ :/, Kalle och chokladfabriken, Mr Bean på semester och nu Ett päron till farsa :) många bra filmer idag! (Y) och har även fetat ost & kex och chips! mitt nyårslöfte om att gå ner 5 kilo har jag fortfarande kvar, men de hinner jag göra på lite mer än 5 månader ändåså ;p hah..
Tänker försöka att lägga mig i tid ikväll, och även att kliva upp lite tidigare imorgon. Har ju vänt på dygnen totalt..

Får se om jag får med min man ner på stan en sväng imorgon (vilket jag inte skulle tro..) men om jag tjatar lite och är extra snäll, så kanske, men bara kanske.. hah ;p

ne nu ska jag fortsätta titta på Ett päron till farsa!

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: gry

cool blogg :)

2010-01-02 @ 00:03:45
URL: http://ttornado.blogg.se/
Postat av: gry

cool blogg :)

2010-01-02 @ 00:03:46
URL: http://ttornado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0