100131

Hejsan!
Sitter och tråkar igen, för Robin spelar som vanligt..
Kom hem till Robin vid fyra tiden, sen gjorde vi tacos, mums!
Ikväll blir de massa mys med älskling, och kanske nån film, såg att de var "a lot like love" på 5an ikväll klockan 21.00, så kanske ska titta på den då.
Men frågan är vad jag ska hitta på och göra nu? :s har tråkigt.. Nästan så att jag funderar på om jag ska leta Manson boken och fortsätta läsa den.. har inte läst klart hela, har typ 2 kapitel kvar och slutade läsa den när jag vart arg på han för han ställde in konserten som jag skulle ha gått på i November förra året..
men kanske ska läsa klart den ändå.. eller så ska jag helt enkelt sätta mig och plugga? :o
eller? ne de lät så tråkigt, är ju helg.. hah.
får se vad jag hittar på.. kommer nog aldrig hitta boken i Robins skrubb skulle jag tippa på..

118
dk!

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Neha

Härligt, vad gör du då?=)

2010-02-01 @ 02:38:48
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

God morgon söt:)

Allt bra med dig idag?

Vad har du gjort för skoj i helgen?



Kramis!

2010-02-01 @ 10:22:23
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0