100125

Hej!
Sitter i skolan nu, har praktisk marknadsföring, har redan gjort klart kapitlet som vi började med idag :) duktig jag är, har jobbat helt själv med det :) haha.
Var ner på stan en sväng med Emma på lunchen, och hämtade ut mina skor och tog en fika jättesnabbt, fick slänga i oss kladdkakan, men gott var det! fast var inte lika gott och kul när vi skulle gå i backen upp till skolan igen.. haha.

Slutar 16.00 idag och då kommer Robin och hämtar mig, ska ut på e-center en sväng, för ska på Lindex en snabbis och titta om jag hittar nå smycken och underkläder.

Har även pratat med min mentor idag, och även fast jag har ganska hög frånvaro så känns de bra att de inte kommer påverka betygen så mycket när jag berättade hur de låg till. Så känns som en stor lättnad nu!

ne nu ska jag fortsätta arbeta lite till, har bara en fråga kvar såg jag nu ;).. hih.
skriver mer sen!

124 dk!

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att det inte påverkar betygen, hittade du något på lindex?

2010-01-25 @ 17:04:32
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0